• وزارت ورزش و جوانان
    وزارت ورزش و جوانان
       
      • دفتر مدیریت عملکرد

        شرح وظایف:
        وظایف ارزیابی عملکرد :
        • همکاری در تهیه و تدوین شاخصهای اختصاصی و برش استانی و معیارهای ارزیابی عملکرد وزارتخانه با واحدهای مرتبط.
        • تدوین شاخص ارزیابی عملکرد متناسب با اهداف تدوین شده .
        • اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط و تهیه مستندات شامل:
        ( ابلاغ شاخصهای اختصاصی و عمومی مصوب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به واحدهای مرتبط- احصاء فرمهای تکمیل شده)
        • همکاری و هماهنگی با شورای تحول اداری به منظور تعیین و تأیید امتیازات
        • نظارت و اجرای ارزیابی عملکرد وزارتخانه و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در مقاطع زمانی تعیین شده.
        • پیشنهاد تصحیح اهداف، سیاست ها ، وظایف و برنامه های وزارتخانه برای نظامند نمودن فعالیتها و اقدامات با استفاده از بازخوردهای نتایج ارزیابی عملکرد و ارائه آن به شورای تحول اداری.
        • اجرا و نظارت بر دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد کارمندان با همکاری واحدهای مرتبط.
        • همکاری در تدوین برنامه‌های راهبردی (بلندمدت) در راستای اهداف وزارتخانه با دفاتر ذیربط.
        وظایف بازرسی و پاسخگویی به شکایات :
        • تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدهای ملی و استانی برای سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط و شاخص‌های مورد ارزیابی وزارتخانه.
        • تهیه گزارشات نوبه‌ای در فواصل مختلف برای اطلاع وزیر از عملکرد واحدهای مختلف.
        • شناخت نیازها و حصول اطمینان از تطابق کیفیت خدمات با نیازها و انتظارات ارباب رجوع ( شهروندمداری)
        • برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده (12) قانون تشکیل وزارتخانه بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی.
        • کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی‌های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و بالاترین مقام اجرایی وزارتخانه.
        • آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش وزارتخانه.
        • تهیه و تدوین اهداف قابل سنجش و شاخص‌های مناسب ارزیابی عملکرد
        • اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به اداره کل امور اداری و پشتیبانی برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها در چارچوب قوانین و مقررات.
        • دریافت شکایت حضوری و مکتوب و الکترونیکی مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان وزارتخانه.
        • بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی.
        • بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل: نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور.
        • تهیه و ارائه گزارش، از عملکرد میز خدمت وزارتخانه به بالاترین مقام (هر سه ماه یکبار).
        • انجام سایر امور مربوطه در چارچوب قوانین و مقررات.
          دفتر مدیریت عملکرد
        دفتر مدیریت عملکرد : سیروس احمدی
        نام و نام خانوادگی:سیروس احمدیمیزان تحصیلات:
        رایانامه :ofacr@msy.gov.irتلفن تماس :22660925
        نمابر :-
    وزارت ورزش و جوانان
    مجموع بازدیدها : 4,805,436
    تعداد بازدید امروز : 15,396
    تعداد کاربران آنلاین : 2
    آخرین به روزرسانی : 1396/09/03
    کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.