• وزارت ورزش و جوانان
    وزارت ورزش و جوانان
       
      • طبقه بندی ها
        • دفتر مدیریت عملکرد
          دفتر مدیریت عملکرد

          سیروس احمدی
          مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد

          شرح وظایف

          وظایف ارزیابی عملکرد :
          · همکاری در تهیه و تدوین شاخصهای اختصاصی و برش استانی و معیارهای ارزیابی عملکرد وزارتخانه با واحدهای مرتبط.
          · تدوین شاخص ارزیابی عملکرد متناسب با اهداف تدوین شده .
          · اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط و تهیه مستندات شامل:
          ( ابلاغ شاخصهای اختصاصی و عمومی مصوب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به واحدهای مرتبط- احصاء فرمهای تکمیل شده)
          · همکاری و هماهنگی با شورای تحول اداری به منظور تعیین و تأیید امتیازات
          · نظارت و اجرای ارزیابی عملکرد وزارتخانه و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در مقاطع زمانی تعیین شده.
          · پیشنهاد تصحیح اهداف، سیاست ها ، وظایف و برنامه های وزارتخانه برای نظامند نمودن فعالیتها و اقدامات با استفاده از بازخوردهای نتایج ارزیابی عملکرد و ارائه آن به شورای تحول اداری.
          · اجرا و نظارت بر دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد کارمندان با همکاری واحدهای مرتبط.
          · همکاری در تدوین برنامه‌های راهبردی (بلندمدت) در راستای اهداف وزارتخانه با دفاتر ذیربط.
          وظایف بازرسی و پاسخگویی به شکایات :
          · تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدهای ملی و استانی برای سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط و شاخص‌های مورد ارزیابی وزارتخانه.
          · تهیه گزارشات نوبه‌ای در فواصل مختلف برای اطلاع وزیر از عملکرد واحدهای مختلف.
          · شناخت نیازها و حصول اطمینان از تطابق کیفیت خدمات با نیازها و انتظارات ارباب رجوع ( شهروندمداری)
          · برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده (12) قانون تشکیل وزارتخانه بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی.
          · کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی‌های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و بالاترین مقام اجرایی وزارتخانه.
          · آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش وزارتخانه.
          · تهیه و تدوین اهداف قابل سنجش و شاخص‌های مناسب ارزیابی عملکرد
          · اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به اداره کل امور اداری و پشتیبانی برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها در چارچوب قوانین و مقررات.
          · دریافت شکایت حضوری و مکتوب و الکترونیکی مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان وزارتخانه.
          · بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی.
          · بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل: نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور.
          · تهیه و ارائه گزارش، از عملکرد میز خدمت وزارتخانه به بالاترین مقام (هر سه ماه یکبار).
          · انجام سایر امور مربوطه در چارچوب قوانین و مقررات.

      وزارت ورزش و جوانان
      مجموع بازدیدها : 1,504,384
      تعداد بازدید امروز : 910
      تعداد بازدید دیروز : 6,130
      آخرین به روزرسانی : 1395/12/02
      کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.